Samovolný restart BSD :(

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Thu Feb 10 12:46:22 CET 2005

Dobry den,

uz me nebazi de resit takove prkotiny, nicmene poznamecku si neodpustim. ANo vystupuji zde pod jmeny, nicmene to s jejich chovanim nema nic spolecneho. Chovaji se tak jak chovaji. Navic o jmenu se da take diskutovat, nebot jemno si muzu do adresniho radku uvest jake chci. Jinak samozrejme nerikam, ze to nejsou odbornici, klidne tomu i verim, ale doporucil bych jim take, aby se nohama postavili pevne na zem, nebot rict "o regulerni dotaz alespon
prumerneho FreeBSD administratora" (tzn ze zacatecnicky dotaz neni regulerni?) je prinejmensim divne. Nicmene uz se mi to nechce rozebirat, mam sve prace dost.

Jinak dekuji za radu. Sice vim jak updatovat system, nicmene jelikoz se sluzby, ktere tam ebzi daji docasne nahradit, provedu novu instalaci.