problemy s RealTek [Was: Re: onboard zvukovka blbne pri vyssi zatezi systemu]

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Feb 9 08:24:22 CET 2005

On Wed, 2005-02-09 at 00:03 +0100, Marian Cerny wrote:
> Oni su nejake problemy s RealTekom? Driver rl, re, alebo oba? Ako sa
> tieto problemy prejavuju? Ja mam riltek, ktory pouziva driver re a mam s
> nim mnozstvo problemov, tak len chcem vediet, ci su symptomy
> rovnake/podobne.

Driver rl, pod -current nedostavaju rl interrupty pri vypnutom apic
(vsetky ostatne karty ano; rl maju samostatne interrupty; objavuje sa na
dvoch rozdielnych motherboardoch). Pozorovane len posledne mesiace, nie
je to kriticka tragedia, ale nepotesi. Inak som s nimi problemy
zaznamenal naposledy pod Windows 2000 (v roku 2000).

Hlasene mam tiez zahlcovanie cpu a stracanie paketov pri vysokej zatazi
na sieti, ale osobne som nezaznamenal, asi to bude skor o tom, co si kto
predstavuje pod vysokou zatazou.

m.