Samovolný restart BSD :(

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Tue Feb 8 20:05:26 CET 2005

    880 znaku dlouhy radek je uz trochu pres miru, ne?

# wnt at centrum.cz / 2005-02-08 18:13:31 +0100:
> .. opravdu si myslite ze jste tak dokonaly ze by se vam NIKDY nemohlo
> stat, abyste misto update portu (cvsup ports-supfile) zadal cvsup
> standard-supfile ?

    to se muze stat kazdemu, a my, kdo o sobe vime, ze k pocitaci sedame
    rozcileni / unaveni / opili / zhuleni (vyberte si libovolnou
    kombinaci) pouzivame "make update" nebo "cvs -q up" v prislusnem
    adresari, cimzto se docela dobre chranime sami pred sebou

> Jakmile se to jen z casti rozjede, tak i pri celkem
> rychlem zruseni je system "nabourany" nebot nektere soubory ve
> zdrojacich systemu jsou uz prepsane. Tim padem uz regulerne
> nezkompilujete ani jadro (tedy mozna jsem lama, ale me se to tedy za
> techto podminek nepovedlo) ..

    nevim, jestli pomuze dalsi cvsup se spravnym konfigurakem, ale
    rozhodne bych se pak podival do manualove stranky cvsupu, smazal
    bych prislusny list file, a pak uz by to melo fungovat.

> Jinak zajimave je, ze system jako takovy kompilovan ani instalovan
> nebyl, tudiz dost dobre si nedokazu predstavit, jak se tam dostala
> informace o verzi 6.0 .. jedine co se kompilovalo byly zdrojaky mona a
> ze by mono dokazalo udelat takovej bo*del to se mi nejak nezda... :/
> Jestli mi to dokazate osvetlit, jak se to povedlo, tak sem s tim-)

    asi stejnym mechanismem, jako se vam povedlo updatnout se spatnym
    supfilem.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html