Samovolný restart BSD :(

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Tue Feb 8 19:27:31 CET 2005

Ahoj,

On Tuesday 08 February 2005 19:10, wnt at centrum.cz wrote:
> Dekuji za radu. ANo ja jsem dokojenej na Windows systemech a prozmenu
> spravu serverovych win zvladam troufam si rict dobre. Proto me prave zarazi
> nektere chovani zdejsich prispevovatelu. :(

Sebareflexia je krasna vec, skus ju pestovat - potom by si mozno pochopil, ze
rovnako zarazajuce je tvoje vysvetlovanie toho, ako sa ti na dany stroj
dostal -CURRENT. To uz obnasa urcite kroky, ktore si musel zrealizovat. To,
ze urobis chybu pri nastaveni cvs tagu, to sa stava (aj ked by si clovek mal
davat josakra pozor), ostatne vzhladom na odhadovany cas, kedy si si riesil
novy svet (nedela po polnoci), by som sa neakemu tomu preklepiku ani nedivil.
Ale ze to cele trosku detinsky zapieras a uvadzas tu znacne zvlastne
vysvetlenia, to ma trosku mrzi. Chyby robi kazdy, a priznat si ich nie je
problem. Teda by nemal byt :). Takisto priznat, ze nieco neviem, ze netusim
nic o funkcnosti niecoho - to by tiez nemal byt problem ale skor popud na
ucenie sa a spoznavanie niecoho.

A vice versa, taktiez ostatni mohli zvolit trosku iny pristup, nez odkazovanie
sa na gameboya a podobne veci, nic v zlom pani. Clovek sa skor uci na zaklade
pozitivnych podnetov, nez negativnych. A vy ste chalankovi vela toho
pozitivneho nedali. A mne ste vzali chut k veceri :(. A jemu asi chut
spoznavat FreeBSD.

Skutocne to s konferou ide trosku dole vodou. Aj co sa tyka urovne otazok, aj
co sa tyka urovne odpovedi.

prajem krasny vecer,

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin at aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"