Samovolný restart BSD :(

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Feb 8 18:04:54 CET 2005

Ne, nic se ti nijak nezapletlo. Na tom stroji ti bezi 6-CURRENT kernel a
ten se tam rozhodne nedostal pri "kompilaci softu". Dostal se tam tim,
ze jsi dal zkompilovat a nainstalovat 6-CURRENT kernel. Skutecne si
myslis, ze je FreeBSD za takoveho (osobne bych rekl extremne desiveho)
stavu pro tebe nejlepsi volba? Nebyl by do zacatku lepsi Playstation?

m.

PS: Ten kernel ma timestamp "Sun Nov 7 04:28:21 CET 2004". Ver nebo
never, ale to nejsou tri tydny. Tim spis bych zduraznil to, co jsem
napsal vyse.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge