Samovolný restart BSD :(

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Feb 8 16:55:43 CET 2005

wnt at centrum.cz wrote:

> Feb  8 16:25:15 phoenix ipmon[169]: 16:25:15.011177 rl0 @0:1 b 10.96.255.101,67 -> 255.255.255.255,68 PR udp len 20 336 IN
> Feb  8 16:25:38 phoenix ipmon[169]: 16:25:38.017331 rl0 @0:1 b 10.96.255.101,67 -> 255.255.255.255,68 PR udp len 20 336 IN

Z tohohle poznas ....

> tedy presne na radku 16:28:39 system rebotoval, sam od sebe .. nic vic .. :( a po startu docela dost pracuje hdd a v procesech bezi proce fsck_ufs .. az tento proces zacas skonci, prace hdd utichne .. DIky za jakoukoliv radu, v nejhrosim hold einstall, ovsem to bude docela sila

fsck je program na "uklid" (lepe receno na obnoveni integrity dat na)
disku. To co popisujes je v poradku.

Bez jakekoliv hlasky, to vetsinou padne pri problemech HW. Obzvlaste
pekne jsou problemy RAM. Ty totiz prijdou naprosto necekane ( od 1
hodiny po 45 dnu posledni pripad, co jsem resil). Chce to mit stesti a
zahlednou proc to rebootlo. Jinak prelozit s debugem a zacit lovit.

Jirka