onboard zvukovka blbne pri vyssi zatezi systemu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Feb 3 18:35:45 CET 2005

On Thu, 2005-02-03 at 18:08 +0100, Divacky Roman wrote:
> preempce ten problem neresi... to ze io v fbsd saje je fakt a tim ze ho budeme
> prerusovat ho nezlepsime

Preempce to neresi (pripadne ne preempce ve stavu, v jakem je aktualne v
-CURRENT, podle toho co jsem zkousel), taky ze dale v threadu se to
rozebira i z jinych stranek. Nejde tam jenom o io pri vysoke zatezi,
hodne lidem to dela pri totalnim idle. Pri presunu zvukovky na
samostatne IRQ zmizi alespon distorze (fx "tahana paska") a obcasne
prskani se uz da prezit.

Mimochodem, jedna subtematicka - proc mi na zadnem stroji nebezi
realteky (8139) pri vypnutem APIC? Vsechno pracuje jak ma (proc by taky
ne), jenom ty rtl okamzite chcipnou s watchdog timeoutem a vic s nima
neni rec. Nejaka idea?

> imho poslani penez na anticipatory scheduler je lepsi...

Jiste, kdyz mi pak zarucis, ze to bude fungovat, muzes zacit vystavovat
fakturu.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>