services na inom stroji

Roman Slezak skippy at hysteria.sk
Tue Feb 1 14:14:02 CET 2005

aspon vidim ako ste citali otazku....

>Potreboval by som cekovat services na masine B z masiny A.
>Ked nejde napriklad b.b.b.b:80 tak posli Email z masiny A na mna ze nejde
>sluzba. Staci mi daky skript ak mate vycekovany, nechcem GUI aplikaciu.
>Popripade prikaz ktory by to dokazal...

Uz som nechcel rypat ale pytal si sa...

No toto musim takto poriesit nakolko mi snazivy typek v sobotu restartol v
serverovni *** masinu (na ktoru nemal sahat) a veselo odstukal heslo na ssl
kluc k apacu a vye*al sa na to a nikam nezavolal... masina ako taka bola up
a aj mejly mi chodili... no nevedel som ze web nejde... a komu to dali za
vinu? 3x hadaj...

>  Iba ku koncepcii tohoto riesenia mam jednu otazocku - nakolko ides
>  monitorovat stav web servera, tak toto je trosku prilis vseobecne
>  riesenie, ktore ti vela informacii o chybe neda. Pretoze ak tam budes

Roman,

PROSIM kaslite na to, nema to vyznam iba ma vytacate zbytocne... + dalsich
par wannabe :D