services na inom stroji

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 1 00:50:09 CET 2005

Roman Slezak wrote:
> Potreboval by som cekovat services na masine B z masiny A.
> Ked nejde napriklad b.b.b.b:80 tak posli Email z masiny A na mna ze
> nejde sluzba. Staci mi daky skript ak mate vycekovany, nechcem GUI
> aplikaciu. Popripade prikaz ktory by to dokazal...

	Zalezi co presne znamena b.b.b.b:80 funguje (respektive nefunguje). Zda
to znamena "jen" (ne) moznost navazat spojeni ci neco slozitejsiho.

	Tak jako tak pujde nejspis o script slozeny z volani "socket" (je v
packages) a mail pripadne sendmail (obe je soucasti zakladniho systemu).

	Odhadovany rozsah - je to tak na jeden az tri radky. Urcite to dokazete
napsat sam - nevyzaduje to zadne zvlastni znalosti - staci uplne
minimalni znalost shellu. Dokonce ani "if" nebude potreba ...