Problem s DDNS

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Mon Jan 31 11:07:46 CET 2005

Zdravim,

setkali jste se nekdo prosim s nasledujici chybou ?

dhcpd : Can't update forward map server.priv.domena.cz to 192.168.0.250:
no such RRset

Pouzivam DDNS (Bind 9.3.0 a DHCP 3.0.1), chyba se objevila bez zjevne
priciny (nemenily se konfiguraky, ani verze). Objevuje se kazdych 50min.
Co jsem hledal, tak jsem nenasel primo vysvetleni tohoto problemu, snad
nehledam spatne.
Zaznamy v dhcpd.leases a zonovych souborech BINDu jsou na prvni pohled v
poradku. Vse funguje, jen nastava tento zaznam v LOGu.

Predem dekuji "znalejsim" za odpovedi. ;-)

BK