Lame server

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 26 22:15:53 CET 2005

Peter Rosa napsal/wrote, On 01/26/05 21:56:
> Od 24.1.2005 sa mi v syslogu objavuju hlasky ako:
> named[150]: lame server resolving '243.205.85.24.ipwhois.rfc-ignorant.org'
> (in 'ipwhois.rfc-ignorant.org'?): 127.0.0.1#53
> Meni sa v nich "iba" IP-cka pred .ipwhois....

	"Lame server" je server, na ktery je delegovana obsluha nejake domeny a
tedy by mel poskytovat autoritativni odpovedi, ale on se k dane zone nezna.

	Mimochodem, ve standardni konfiguraci named tento typ varovani
nezapisuje, je nutne si to specialne vyzadat.

> Jedine, co som 24.1. upravoval, bol sendmail, do ktoreho som zapojil KAV.
> Bind ma tu istu konfiguraciu dlhy cas a nikdy neprotestoval.

	Zrejme je se zmenou konfigurace spojene pouzivani nejakeho RBL listu -
takoveho, ktery bud' poradne nefunguje nebo mozna vubec neexistuje (uz).

	Coz by ukazovalo na upravy sendmailu - ale nerekl bych, ze se da
vysvetlit "pouhym" zapojenim KAV.