Bezpecne pripajanie

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Jan 26 22:03:21 CET 2005

> Nicmene - at uz bude protokol jakykoliv, stejne budes muset pro
> prislusny protokol povolit ve firewallu diru jako vrata - pro cely
> rozsah SlovaNETu pripadajici v uvahu. A tak je vlastne otazka, proc tu
> diru neudelat rovnou pro SSH ...

Tak toto mi ani vo sne nenapadlo (ale malo) - tak ci tak, ta diera tam musi
byt, ci uz pre ssh alebo cokolvek ine. Jasne, rozumiem. Chcel som sa tomu
vyhnut, ale asi nie je ina cesta.
V kazdom pripade, vdaka za nasmerovanie, po com patrat ohladne VPN.

> preco by si mal nechat na fw nieco otvorene? otvor si tam port 7365, tam
> napichni sshd, zvol si nejake netrivialne heslo (napr. jablko ;-) a je to.

Jasne, funkcne, rychle, vykonam :-)))

Vdaka za tipy.

PR