Reverzni DNS zaznam

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 26 09:13:36 CET 2005

zbynh at seznam.cz napsal/wrote, On 01/26/05 08:58:

> Delegace ma byt pro celou zonu t.j. 0 - 63, 64 - 127, 128 - 191, 192 -
> 255.
> Lze v tomto pripade pouzit stejny trik?

	Samozrejme. Klidne muzete kazdou jednotlivou IP delegovat na ruzne
nameservery, do ruznych zon. Nebo nekam nadelegovat liche a jinam sude
adresy. Nebo cokoliv jineho. Take se muzete svobodne pro kazdou
jednotlivou adresu rozhodnout, jestli ji pomoci CNAME subdelegujete
jinam, nebo ji vytvorite PTR zaznam primo vy.

	Opravdu - libovolna kombinace. Takze i ta, kterou chcete vy - 0-63
nekam, 64-127 jinam, 128-191 jeste jinam ...

> Omlouvam se, ale stale mi unika presna syntaxe zonoveho souboru.
> Zadne $TTL atd?

	Syntaze zonoveho souboru je naprosto "normalni". V souvislosti se
subdelegaci neobsahuje naprosto zadne specialni zaznamy - takze to
udelejte tak, jak jste zvykly.