dotaz k users-l@

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Fri Jan 21 01:32:30 CET 2005

Skus napisat aspon 3 take dotazy (subject) co povazujes na  "rekneme
debilni"
a 3 co povazujes za "kvalifikovane"
Podla mna je to dost subjektivny nazor na to kam otazka patri.
Navyse moderator to moze vyznamne ovplyvnit v dobrom i zlom
 s vyslednom znizenia alebo zvysenia zaujmu o FreeBSD.
Takze zatial by som ti netrhal na viacero maillistov pokial
pocet prispevkov nie je neunosny....

Jozef Drahovsky