dotaz k users-l@

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 20 21:03:29 CET 2005

martin hudec wrote:

>    Hm. Kde by bola v takomto pripade akasi pomyslena hranica toho, co je
>    debilni dotaz a co nie je? A kto by strazil tuto pomyslenu hranicu?

	Hranice pripustnosti cehokoliv v jakekoliv konferenci stanovuje jeji
moderator. Pravo uzivatelu je omezeno na pravo opustit konferenci ...

	Timto konstatovanim nehodnotim jakykoliv z drive zaslanych prispevku,
pouze pripominam obecne pravidlo, platne prakticky v kazde konferenci.

	Ostatne, ja nejsem moderator, tento muj prispevek je tady off-topic a
nemel se byt vubec zaslan ...

						Dan Lukes