Digitalni fotoaparat

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Jan 20 12:45:38 CET 2005

On Thu, 2005-01-20 at 12:23 +0100, Michal Hrušecký wrote:
> Omlouvam se, zapomnel jsem dodat. Pouzivam 5.2, ale delal mi to i na 4.7

V 5.2 je podpora USB na dost mizernej urovni, pouvazoval by som o
upgrade. ..... 4.7 ma vobec podporu usb? :)

(ok, blby for, ale aj tak.. 4.8 bezne s oblubou crashuje uz len pri
zapajani usb diskov, odskusane na troch modeloch)

> Fotak ma FAT, ale pri rebootu se mi neodpojej vsechny ostatni
> filesystemy...

A tomu hovoris "pretrpiet"? Tie slicy neboli odmountovane korektne,
chcel by si snad, aby na nich fsck neprebehol? Skus si ho nahradit
scandiskom z Windows 95, ten sa ta vzdy pekne spyta, ci naozaj chces
spustit tu otravnu opravu diskov, alebo radsej pokracovat v bootovani
toho mileho systemu, co tam koho po rozbitom filesysteme..

m.