Ako prepnut Read-only filesystem na Read Write?

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Jan 20 11:47:00 CET 2005

1. Nepotrebujes ho zmazat, staci mu nastavit prava 000, pripadne
premenovat na cokolvek bez koncovky .sh

2. pokial je citatelny fstab (v tomto pripade je), tak

  # mount /

  remountuje ti to filesystem v rw mode. Predtym je vhodne prehnat ten
slice cez fsck, kedze v single-user mode sa automaticky nespusta.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge