Digitalni fotoaparat

Michal Hrušecký Michal.Hrusecky at seznam.cz
Thu Jan 20 11:43:06 CET 2005

	Dobry den,
chtel bych se zeptat jen na takovou drobnost. Mam digitalni
fotoaparat(HP PhotoSmart 735) a kdyz si z nej chci prehrat fotky, tak se
pripojuje jako USBdisk. Problem je, ze po nejake dobe necinosti se
fotoaparat sam vypne(nebo dojdou-li baterky) a obcas se mi stane, ze ho
nestihnu predem odmountovat. Pri pokusu o odmountovani(nebo o vypnuti
pocitace) potom nabehne hlaska Fatal Trap 12... pocitac se restartuje a
ja musim pretrpet fsck. Chtel bych se zeptat, zda se da nejak nastavit,
aby se to u tohohle konkretniho zarizeni nedelo. Vim, ze neni zrovna
nejslusnejsi odebrat primountovanej disk, ale obcas se mi tomu bohuzel
nepovede vyhnout...
	Jinak bych se chtel jeste na okraj zeptat, jestli neexistuje nejakej
zpusob, jak zysit rychlost prenosu jinak, nez si napsat vlastni
ovladace(mc hlasi, ze kopiruju 14KB/s, v linuxu 45KB/s a ve woknech
total commander hlasi 145KB/s :-( ). Mam desku AOpen AK33, chipset Via
KT133 a VT82xxxxx UHCI USB 1.1 Controller.
--
Kernel panic: NO KERNEL!