zvukova karta Crystal 4237B a 5.3 RELEASE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 20 09:07:58 CET 2005

Michal Zila napsal/wrote, On 01/20/05 07:57:

>     Chapem a ospravedlnujem sa, obavam sa vsak, ze nemam ako zistit
> tieto informacie, ospravedlnte preto moje zbytocne "zabavanie sa" v
> tomto mailing liste.

	Jinymi slovy vam nefunguje "pciconf -v -l". Pak ale mate pravdepodobne
daleko vaznejsi problem s konfiguraci sveho pocitace a mel byste, mozna,
vyresit nejprve tento. Snazit se odladit zvukovou kartu na pocitaci, kde
nefunguji zcela zakladni utility bude tezky a mozna zcela neresitelny
orisek.

	No, hlavne, ze uz to mate vyreseno ...