Load a mysql

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Wed Jan 19 23:41:35 CET 2005

Stanislav Zaris wrote:

> Uplne rovnake skusenosti mam aj ja, dokonca v roznych kombinaciach verzii
> FreeBSD a MySQL a na niekolko roznych masinach.
> Stava sa mi to hlavne pod vacsou zatazou (vela sql konektov), ale aj na
> nevytazenom stroji.
> show processlist nepomaha, nie je tam nic nezvycajne.
> Tiez by som bol rad, keby niekto tuto zahadu mysql vyriesil :-)
>
> Stano.

Dobry den

neviem, ci triafam spravne, ale:
1) sysctl.conf a hodnoty ako je napr.:
kern.ipc.somaxconn (googlit na tuto temu)
to my malo (nahrubo) zvacsit pocet akceptovatelnych konexii na stroj

2)/usr/local/share/mysql/
mate my-small.cnf, my-huge.cnf, my-innodb-heavy-4G.cnf, my-large.cnf
my-medium.cnf, my-small.cnf
co je konfiguracia mysql ...

Skuste zacat tymto smerom

  	PeSe