named BIND 9.3.0 v 5.3-R

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Jan 19 19:33:57 CET 2005

Michal Varga wrote:
> Ale no, zas tak moc vtipna ta hlaska o drogach nebola, mutujes snad na
> kosicana..?

ano, ale zial, nedokonalo.

> Anyway, skus si vo volnom case pozriet zaciatok threadu, asi nebudem
> jediny, komu hangup zabija bind.

prave som zistil, ze sa to deje aj mne, ale len na JEDNEJ z mojich 5.3. preto
som sa k veci postavil konstuktivne a idem skompilovat bind s debugom a spustit
pod gdb. mam dojem, ze to nejak suvisi s chroot, kedze tam, kde to v chroote
nebezim, to fici veselo dalej aj po receivnuti HUP.

o vysledkoch setrenia podam spravu.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \ /