[RESENI] Re: zvukova karta Crystal 4237B a 5.3 RELEASE

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jan 19 16:50:55 CET 2005

On Tue, Jan 18, 2005 at 01:17:03PM +0100, Michal Zila wrote:
> Dobry den,
>
> 	Nainstaloval som si na svoj starsi notebook Dell D233ST so zvukovou
> kartou Crystal 4237B FreeBSD 5.3 RELEASE.

mam tu samou zvukovku (apson teda myslim) - driver NEEXISTUJE, ptal jsem se
tanimury a ten mi rekl ze na to sere...

osobne jsem "neco VELMI vzdalene pripominajiciho driver" napsal... ale je to v
nepouzitelne fazi.. (=pri feedovani zarizeni (nemam implementovane hooky do
pcm) nahodnymy cisly to sumi..)

pokud mate nekdo zajem pokracovat tak tady je co jsem udelal ja (v podstate
nic):
hysteria.sk/~neologism/csa.tgz

roman