zvukova karta Crystal 4237B a 5.3 RELEASE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 18 16:19:07 CET 2005

Michal Zila napsal/wrote, On 01/18/05 14:12:
> no handbook som cital ako prvy, avsak v loader.conf je driver len na
> CS4281 a ja mam 4237B. Poskusam poloadovat aj nejake SB, pretoze podla
> specifikacii Dellu je 4237 kompatibilna so SB16.
>
> Problemom vsak ostava ako ziskat zariadenie dsp...
> mozem ho nejak vytvorit pomocou devfs ?

	Ja tady vzdy opakovane lamentuju, ze kdyz hledate ovladac pro nejake
zarizeni, je nanejvys vhodne, abyste poskytnul presnou identifikaci -
presna identifikace znamena, ze poskytnete nejmene vendor_id, device_id.

	Kdybyste to uz udelal, mohl jste uz davno presne vedet, ktery ovladac
je treba nahrat - a nebo byste vedel, ze toto zarizeni neni podporovane.

	To, co tady momentalne v diskusi provadite je "vyrazeni nahodnymi
smery" v nadeji, ze nejaky z nich zabere. Pokud vas to bavi, ja vam v
tom branit nebudu - a ani ostatnim, kteri s vami s gustem tu hru hraji.

	Az vas to bavit prestane a budete chtit od nekoho, kdo mozna tolik
netape, rozumnou odpoved, polozte otazku tak, aby mel sanci vam ji dat.
Lidi, kteri to dokazi je tu dost - jen jim musite dat alespon malou sanci.

		Prijemnou zabavu.

					Dan Lukes