zvukova karta Crystal 4237B a 5.3 RELEASE

Michal Zila zila at drsr.sk
Tue Jan 18 14:12:51 CET 2005

Marian Cerny wrote:

> A ked budes mat problem zistit, ktory to ma byt (ako napriklad ja), tak
> staci do /boot/loader.conf napisat
>
> 	snd_driver_load="YES"            # All sound drivers
>
> Teda aspon tak to je v 5.2.1. V 5.3 to asi bude
>
> 	sound_driver_load="YES"
>
> Spravnu hodnotu najdes v /boot/defaults/loader.conf.

no handbook som cital ako prvy, avsak v loader.conf je driver len na
CS4281 a ja mam 4237B. Poskusam poloadovat aj nejake SB, pretoze podla
specifikacii Dellu je 4237 kompatibilna so SB16.

Problemom vsak ostava ako ziskat zariadenie dsp...
mozem ho nejak vytvorit pomocou devfs ?

--
S pozdravom
   Michal Zila