Poptavka po zkusenostech s VoIP na FreeBSD 5.3

Lumir Stol truster at seznam.cz
Tue Jan 18 13:52:36 CET 2005

Dekuji za obe rady (vyzkousel jsem obe moznosti a vyhral Skype):

    * Skype jsem pri predeslem samostatnem badani bohuzel na
      freebsd.org/ports nenasel - hledal jsem podle spatnych klicovych
      slov, jinak o nem 'samozrejme' vim a na predmetne workstation se
      uzivatele s natazenym modulem linux.ko snadno smiri
    * XSpeakFree ma zastaveny vyvoj a tezko rict, jak by fungoval v
      prostredi dnesniho internetu na neverejnych IP adresach - nicmene
      na mistni siti jiste zajimave a dokonale funkcni reseni

L.S.