zvukova karta Crystal 4237B a 5.3 RELEASE

Michal Zila zila at drsr.sk
Tue Jan 18 13:17:03 CET 2005

Dobry den,

	Nainstaloval som si na svoj starsi notebook Dell D233ST so zvukovou
kartou Crystal 4237B FreeBSD 5.3 RELEASE.

	Vsetko funguje pekne, narazil som vsak na problem so zvukovou kartou,
skusal som ju spojazdnit pomocou googla, kde som nasiel riesenia presne
na moj typ notebooku a zvukovej karty. Mal by som loadnut modul snd_pcm,
ten sa vsak v mojom 5.3 RELEASE nenachadza... Dalsim googlenim som
zistil, ze v 5.3 sa vraj uz vola sound.

	Tak som ho loadol sposobom "kldload sound". prikaz zbehol uspesne
(konkretnejsie bez akejkolvek hlasky). Skusil som prikazom "cat
/dev/sndstat" zistit, ci system vie nieco o mojej zvukovej karte, avsak
nic tam nie je...

	V systeme nemam ani /dev/dsp ani nic podobne

Nemohli by ste ma prosim nejako nasmerovat?

Dakujem

--
S pozdravom
   Michal Zila