REKAPITULACIA: FreeBSD stretavka, miesto a cas

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Jan 12 16:24:31 CET 2005

Dusan Zatkovsky wrote:
> Tak napr. ta co je zasita v dubravke za panelakmi byvala natrieskana, kym bolo
> v dubravke ibm :o)

myslis pizzerku Orim? ano, ta je dobra, niet divu, ze bola natrieskana :-)

btw. roman, vsimni si, ze som pisal o tom, ze je rezervovany stol, takze nevidim
problem v tom, ze by sme si nemali kam sadnut. anyway, ty sa nezucastnis, takze
neviem, k comu bola ta poznamka dobra :-)

btw. bolo by dobre dat mi vediet plusminus priblizne (napr. sukromne, alebo
mailom na bsdba at lists.wilbury.sk), kto vsetko pride, aby som pripadne vedel
urobit korekciu v rezervacii.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \ /