SoundBlaster SB16 funguje iba po prvom restarte potom nie.

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Jan 11 18:46:06 CET 2005

ten prikaz posle raw data na zvukovku (co taky jineho, kdyz je to cat a
descriptor, ze) a zachrceni minimalne znamena, ze zvukovka "tam je".
Jako prvni krok testu korektni, pokud clovek vi, co ma ocekavat.

A /dev/dsp v systemu nejspis "neexistuje" proto, ze mas devfs. Tim si
taky nemuzu odpustit dve offtopic otazky:

1. proc [sem se chce napsat "kurva"] posilas nahodna data na zarizeni,
ktere neznas a/nebo nevis co dela? Samozrejme kudos, pokud to nedelas na
svem stroji, ale stejne.. No, nic.

2. jak to, ze nevis jak pracuje /dev/dsp? Prave ty? Zacinam pomalu verit
zvestem o blizici se apokalypse.....

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>