SoundBlaster SB16 funguje iba po prvom restarte potom nie.

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Jan 11 16:27:23 CET 2005

On Tue, 2005-01-11 at 15:44 +0100, Marian Cerny wrote:
> Ziadne extra zatazenie procesora naviac pri zapnutom vchans nepozorujem
> (Athlon 1700+). Nemeral som to, je to iba moj osobny pocit. Dokonca si

Dotycny vlastni SoundBlaster 16, nieco mi z toho napoveda, ze Athlon
1700+ mat k tomu urcite nebude.

> myslim, ze pri "mixovani" iba z jedneho zdroja to moze mat skoro nulovy
> overhead.

Pri mixovani z jedneho zdroja (?) nepotrebuje mat zapnute vchans,
uspesne mu na to postaci ten jeden hw kanal, ktory SB16 poskytuje.

DirectX (DirectSound) sa na PIII plusminus 600Mhz pri mixovani 8 kanalov
zadycha viac nez dostatocne na to, aby sa to odrzkadlilo na vykone
systemu a dalo sa to neprijemne pozorovat. Len tak, informacne.

m.