wifi hw dotaz

Martin Nuc martin at nuc.cz
Mon Jan 10 01:57:11 CET 2005

Mam orinoco gold i silver a obe behaji bez problemu. Pri vyberu karty
take zalezi, jestli budete potrebovat i 802.11g. Ty karty jsou o neco
drazsi a jak je to s funkcnosti ve freebsd nevim. Ve svem notebooku mam
integrovany Intel 2200 (b/g). V linuxu vcelku bez problemu chodi s
ndiswrapperem a povedlo se rozchodit i s driverem, ktery jeste tusim
neni dokonceny (ale Intel se aktivne zapojil a dopsal driver pro I2100 a
ted by pry mel dopsat i I2200, takze uvidim). Bohuzel jsem nezkousel pod
freebsd, protoze mi na notebooku dost casto panikaril a teprv v patek
jsem odhalil cim to bylo, tak az bude cas ... :)

Zkratka: orinoco :) Koupil jsem na inzerat za 1000 i s pigtailem a v
krabici.

--- Martin