wifi hw dotaz

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Sun Jan 9 21:51:27 CET 2005

Martin Vana wrote:
> Zdravim,
> nedavno jsem si poridil notebook /hp nc600/ bohužel nemá wifi,
> takže hledám pcmcia alternativu,

nc6000 wifi ma, pretoze prave pisem mail z nc6000 so zabudovanym wifi. ide o
chipset atheros 5212 (PCI), ktory je od 5.2.1-R pekne podporovany. funguje mi
velmi dobre aj vo windows (native driver) a linux (madwifi). viem este o
variante s intel wireless chipsetom, ktory tiez udajne funguje skvelo.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                            |  \ /