Load a mysql

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Jan 6 17:59:15 CET 2005

Pav Lucistnik wrote:
> Pavlicek Jaroslav Ing. píše v čt 06. 01. 2005 v 17:08 +0100:
>
> Ano, tohle mi mysql dela taky. Dost by me zajimalo, co se tam vlastne
> deje. Pozoruhodne, v tomto stavu, je "ztratove teplo" videt v polozce
> system, kdezto zkutecna prace databaze je v polozce "user" v topu. Podle
> toho to lze snadno odlisit.

Pozorujem podobne spravanie MySQL (3.x, 4.x) pod FreeBSD (4.x aj 5.x). Pod
Linuxom sa to takto este nezachovalo. Fakt by ma zaujimalo, cim to je. Aj ked,
prilis ma to netrapi, PostreSQL mi totiz My krasne nahradi ;-)

otis

--
Juraj Lutter                                    |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                            |  \ /