Load a mysql

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Thu Jan 6 17:08:55 CET 2005

Ahoj,

neumim si to vysvetlit, ale pozoruji na svych strojich, ze dve stejne
hodnoty vytizeni CPU nemuseji mit vzdy stejne dusledky. Pred casem jsem
mel prave nejaky problem na mysqld, diky kteremu CPU usage vylitlo na
100%, ale pritom se stroj choval krasne rychle, jako kdyby byl 100%
idle. Nepozoroval jsem vliv na beh ostatnich sluzeb.
Takze tyhle veci moc neresim.

--- Jarda