TAR ve FBSD 5.3

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jan 6 12:02:57 CET 2005

On Thu, Jan 06, 2005 at 11:27:27AM +0100, Pav Lucistnik wrote:

> 1) Furt ve strehu
> 2) Porad se neco deje
>
> Ted vazne - Tim Kientzle na podzim lonskeho roku napsal zbrusu novou
> implementaci taru, tzv. bsdtar, pod BSD licenci. Do te doby se ve
> FreeBSD pouzival GNU tar, pod GPL licenci. Tyhle dve implementace nemaji
> stejne parametry ani chovani. Jestli se chces preptat na konkretni duvod
> zmeny kterou popisujes, napis na kientzle at freebsd.org

je take nutno si uvedomit ze se vlastne "nic nezmenilo".

freebsd 5.3R je PRVNI freebsd ktere se ma pouzivat z rady 5, tj. definuje jak
vlasten freebsd5.x vypada. a ze se meni soft mezi major verzemi je snad
pochopitelne (to by mel kazdy ocekavat)

a vubec - kdyz jsem tak sledoval diskusi ohledne bsdtar vs gnutar tak musim
rict ze gnutar je zmetek ;)