virtualni dmz

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 4 11:11:34 CET 2005

Jiri B. napsal/wrote, On 01/03/05 21:58:
> omlouvam se za podivnou otazku ale neda mi to.

	No, ona je podivna az tak dalece, ze si nejsem jist, jestli vubec chapu
podstatu dotazu.

	Nejsem si totiz ...

> Jak bychte udelali virtualni sit - dmz - uvnitr systemu na virtualnim
> rozhrani tak aby slo na tom virtualni interfacu firewallovat? :)

...jist vyznamem pojmu "virtualni sit".

	Znam virtualni interface. Ale virtualni sit znam take - obvykle se
oznacuje VPN. Nejsem si ale vubec jist, jestli vy tim pojmem myslite
prave tohle. Sit obvykle znamena "vic pocitacu". Ale FreeBSD neni prilis
dobre ve vytvareni "virtualnich pocitacu" (ledaze myslite "jail",
ackoliv to neni uplne totez, pripadne VMWare). Takze "virtualni sit" na
jednom pocitci je mi opravdu nejasna jako dotaz.

	Mohl byste naznacit, co se ve vysledku pokousite vlastne udelat ?

	Jinak ale - IPFW umoznuje filtrovat pakety i na zaklade udaje o
interface. V pripade tech virtualnich je to v nekterych situacich mirne
komplikovanejsi, nicmene, to uz zavisi od konkretniho typu interface.