Notebook

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Fri Dec 31 22:36:47 CET 2004

> mam notebook Acer TravelMate 3200 a marne bojuji s ACPI a APM. Problem
> je v tom zrejme, ze nefunguje rozpoznavani, zda-li je notebook zapojen
> do site ci neni a diky tomu mi nefunguje ani ukazatel stavu baterie ani
> ESTCTRL na zmenu frekvence CPU.
> Acpi pozna tento acer jako TM8000..

APM se obavam, ze je buggy, jak ostatne u novych masin byva casto zvykem,
neb vyrobci predpokladaji, ze OS (resp. Widle) budou fungovat pres ACPI.
Pokud je o ACPI, mrknete se do Handbooku do prislusn sekce - pokud si
dobre vzpominam, je tam i navod na debugovani a kam se ma bugreport
poslat (mozna current at freebsd.org - tam uz mi jednou takovy problem
pomohli uspesne vyresit).

Petr