Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Thu Dec 30 15:27:38 CET 2004

>skoda ze jste si vy neusetril svou duchaplnou otazku na zacatku threadu...

Myslim, ze kdyby moje otazka byla tak o nicem jak prisla Vam tak bych se
to od ostatnich dozvedel. Nebo mate pocit ze mnou polozena otazka "o
nicem" vypovida o me slabsi dusevni povaze a tudiz i ostatni kteri na ni
normalne odpovedeli jsou duchem slabsi ?

Samozrejme chapu "ochranu" prispevatelu do konferenci pred zbytecnym
zaplacavanim nesmyslnych dotazu a netvrdim ze muj dotaz nebyl kdyz ne
jen offtopic tak mozna zbytecny.
Dovolim si tedy predpokladat, ze Vase reakce byla vyvolana pravdepodobne
vyse uvedenym principem, tim spis ale byla Vase reakce jeste mene vhodna
nez muj prvotni dotaz.

Vsiml jsem si ze kazda konference ma alespon jednoho prispevatele Vaseho
razeni. Nechci tim samozrejme nijak zpochybnovat Vase znalosti a zkusenosti.

Chcete-li pokracovat v naprosto zbytecnem osocovani tak prosim soukrome
na mail.

Lubos Dusany