Padajici mozilla

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Dec 28 13:43:16 CET 2004

On Tue, 2004-Dec-28 at 07:42:12 +0100, Jozef Babjak wrote:
>   ^-- Evidentne nefunguju, preto prisiel do konferencie dotaz, nie? Takze
> ked funguju Vam, *vobec* to neznamena, ze funguju na 100%. Vasa formulacia
> pouzila vseobecny kvantifikator neopodstatnene.
>
> J.

Presne naopak. Ako Mozilla, tak Firefox funguju (ano, mne) pod FreeBSD
presne tak, ako fungovat maju. Veta, na ktoru som reagoval vyvolavala
prave uplne neopodstatnenu implikaciu, ze Mozilla a Firefox nikdy pod
FreeBSD nefungovali normalne. Z podobne obmedzenej formulacie mozu
nasledne ludia, sledujuci tuto konferenciu dostat pocit, ze FreeBSD je
na tom skutocne tak spatne, ze pod nim Mozilla nejde a vobec sa o jej
spustenie nebudu snazit.

Takze ano, nie ze *vobec*, ale presne opacne - znamena to, ze M/F
funguju na 100% a rovnako to znamena, ze problem bude prave v
konkretnej zmienenej instalacii, pod ktorou nebezia.

m.