Padajici mozilla

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Dec 27 13:06:25 CET 2004

On Mon, 2004-12-27 at 11:11 +0100, Zbynek Houska wrote:
> To mi pripadne jako uchylarna pokazde upgradovat vsechny zavislosti.

Je to uchylarna a je to zbytecnost, protoze:

> Mozilla a Firefox me osobne pod FreeBSD nejeli nikdy tak jak maji...

Mozilla a Firefox me osobne jedou na vsech BSD strojich tak jak maji,
vcetne (a dnes uz taky vyhradne) 6-CURRENT desktopu. Vcetne Javy, vcetne
vyhlazovani fontu, vcetne nekolika mozilla frontendu (Galeon, Epiphany)
a nejedou "prijatelne", ale uplne.

Vubec jediny problem ktery me napada je tuhnouci Flash, kde se snad neni
cemu divit, kdyz plugin nebezi nativne a zpusob, jakym je do nativni
mozilly zapojen je vice nez.. pofiderni.

Takze ano - Mozilla a Firefox (F. do verzi ~0.9, dale jsem netestoval,
jelikoz me Firefox jako parodie na browser nejak extremne neinteresuje)
pod FreeBSD (jak XFree, tak xorg) funguji, a funguji na 100%.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge