Odstraneni gcc

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Sat Dec 18 18:29:54 CET 2004

# danger at wilbury.sk / 2004-12-18 15:30:04 +0100:

>   kolega nema co poznat vase heslo. nato ma predsa svoj account. este
>   stale si to heslo mozte kludne zmenit po tom, ako kolega odide.

    ano, tak by to byt melo. obcas to tak ale neni. situaci, kterou
    jsem popsal, jsem sam zazil.

>   neviem, ale mam pocit ze vacsinou ludia pouzivaju na authentifikaciu
>   na take stroje skor ssh keys ako hesla (to je vsak moj nazor, neviem
>   ci to tak je aj medzi ostatnymi). neviem si predstavit situaciu,
>   kedy ma clovek na starost niekolko 100 masin a na kazdej ma nejake
>   heslo...

    tech stroju nemusi byt nekolik set. muze to byt jeden, pet, nebo 25
    stroju.

>   pokial nastane situacia, ze treba admina prepustit, je samozrejme,
>   ze aj jeho account na vsetkych masinach je potrebne deaktivovat.

    jeho ucet ano, ucty ostatnich ne. o tom jsem psal.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html