problem s HW ?

Stanislav Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Dec 17 16:15:42 CET 2004

Ahoj.

Mal som podobny problem.
Tiez s 5.2.1kou a nainstalovanym vinum. Obycajny mirror.
Dva mirorovane volumes. Jeden je poskytnuty ako rw samba disk
pre miestne windowsovske stroje a iny je ako ro samba disk so
zalohami uctovnictva a podobne. Zalohy sa vytvaraju automaticky v noci
a vzdy mi to spadlo vtedy ked to kopirovalo z jedneho mirroru na druhy.

Tak som pisal kadekde (aj do tejto konfery (31.5.2004, 19.7.2004, ...),
aj na vinum-devel)
a vsade mi odporucali vymenit kablik, disk alebo stroj.

Odpoved z vinum-devel mailing listu:
You're having problems with your *disk* - the fact that you are running
Vinum on it is not related to your problem.

Vyskusal som kopu kablikov. Nepomohlo. Nic nepomohlo. Nikto mi neporadil.
Tak som od zufalstva dal do masiny SCSI disky a slape ako hodinky.
Majitel stroja nastastie mal pochopenie aj prostriedky.
Ten "vadny" disk momentalne slape ako hodinky v jednom
windowsovskom cadovom desktope.

Stano.