problem s HW ?

POLÁK Juraj juraj.polak at assetsoft.sk
Fri Dec 17 09:15:58 CET 2004

Aky kabel pozivate ?

-----Original Message-----
From: users-l-bounces at freebsd.cz [mailto:users-l-bounces at freebsd.cz]On
Behalf Of Martin Hlahůlek - MERAX
Sent: Friday, December 17, 2004 2:05 AM
To: Konference FreeBSD
Subject: problem s HW ?

<>DD,
od zacatku provozu jednoho serveru (FreeBSD 5.2.1-RELEASE) <>se objevuje
tato hlaska : <>

ad0: WARNING - WRITE_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=1023455 <>

Zkusil jsem vymenit ide kabely, zapojit disk na sekundarni radic, ale
nepomohlo to. Vzdy po nejakem case (treba i nekolika dnech) se server
zablokoval s timto hlasenim. Tak jsem rezignoval, koupil novy HD a
provedl novou instalaci. Bohuzel se popsaná chyba objevila znovu :-( . <>

Myslite si, ze se skutecne jedna o chybu HW (treba vadny radic) ? <>

Vsem moc dekuji za tipy . <>

Martin Hlahulek