problem s HW ?

DanGer danger at wilbury.sk
Fri Dec 17 06:53:55 CET 2004

Zdravim Martin,

Friday, December 17, 2004, 2:04:48 AM, si odoslal:

> <>DD,
> od zacatku provozu jednoho serveru (FreeBSD 5.2.1-RELEASE) <>se objevuje
> tato hlaska : <>

> ad0: WARNING - WRITE_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=1023455 <>

> Zkusil jsem vymenit ide kabely, zapojit disk na sekundarni radic, ale
> nepomohlo to. Vzdy po nejakem case (treba i nekolika dnech) se server
> zablokoval s timto hlasenim. Tak jsem rezignoval, koupil novy HD a
> provedl novou instalaci. Bohuzel se popsaná chyba objevila znovu :-( . <>

> Myslite si, ze se skutecne jedna o chybu HW (treba vadny radic) ? <>

> [...]

podobne problemy sa riesili na mailing listoch, nikto nevie presne co
je pricinou a co presne sa da urobit na odstranenie. nieco podobne sa
deje aj na mojej masine, pomohlo nastavenie

sysctl hw.ata.ata_dma=0

disk bude sice v PIO mode, ale aspon to nespadne...

--
May the force be with you

| DanGer <danger at wilbury.sk> |    \\\'',)      The
| DanGer at IRCnet ICQ261701668 |      \/  \ ^    Power
| http://danger.homeunix.org |      .\._/_)    To

[ Celý den jsem strávil nakupováním sazenic a rostlin a už jsem byl na
ceste domu. Když jsem prijel na križovatku, vynoril se prede mnou živý
plot a zaclonil mi výhled. ]