Odstraneni gcc

Jiri B. jiri.b at sendmail.cz
Fri Dec 17 04:27:13 CET 2004

nazdar,

tak toto je paranoia na dvacatou :))

nechapu co resite? fw by snad nemel byt z venku pristupny ani pomoci
ssh, takze jak by se tam "kiddies" dostali? jedine ze by pronikli pres
fw, tak je spis otazka nastaveni fw a vytvoreni dmz, ne?

myslim ze resenim je: dobre nastaveny fw a sit, jail, securelevel &
flags, acl a mac...

osobne bych zacal fw a dobrym rozdelenim disku.

videl jsem napr. vsechny suid binarky na specialni partition...

j.

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB