Odstraneni gcc

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Dec 16 15:12:50 CET 2004

odstranovat gcc je ptakovina (myslim odstranovat kvuli bezpecnosti)

pokud bych mel vazne divnou naladu a chtel neco takoveho udelat tak bych pouzil
aclka/prava a nastavil kdo to muze poustet..

ale cely ten koncept je uchylny. (stejne jako chlubeni se uptimy, popr. tim na
jak maly disk se to da nainstalovat a podobne kravoviny)