Odstraneni gcc

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Dec 16 14:00:07 CET 2004

On Thu, 2004-12-16 at 11:21 +0100, Miroslav Kes wrote:
> Sorry, ale to jsi mu moc neporadil. ;-)
To teda ne...

> Takovehle i jine praktiky se treba doporucuji v knizce Building Internet
> Firewalls ( http://www.oreilly.com/catalog/fire2/ ).
> Pokud si pamatuji tak tam ten problem resi napr. pouzitim suplikoveho
> harddisku na kterem jsou ty vyvojove nastroje.

Za tu knihu se mi 35 liber davat nechce...

> Mira
>

> Subject:        RE: Odstraneni gcc
>
> Ahoj,
>
> prosimte, kde jsi prisel na takovou vec? Linux best practices? Kdyz uz,
> tak si smazu rovnou "ls", popripade "pwd" a "hostname", popripade je
> nahradim nejakymi napodobeninami, aby byl utocnik co nejvice zmaten :)
Nezastiram, ze muj dotaz ma liuxovy nadech, ale presto tohle neni
odpoved. Ja se vicemene ptal jak zabezpecit masinu.
To ze odstrani gcc pouziva urcite i par lidi na tomhle listu, nebo se
pletu?
Proste me zajima jak to provest ve FreeBSD. Nebavi me se v praci divat
jak nejaky kiddies se nam bouraj do masin jenom proto, ze maji zeroday
exploity...
Chtel bych navrhnout FreeBSD reseni, ale proto aby bylo komplexni
poterbuju prave odpoved na tuhle otazku, pokud tedy byla mimo misu tak
sorry.
Nicmene je mi jasne ze dam schg flagy na citlive veci a nektere pertisny
pripojim jen ro. Dalsi veci jsou uz z defaultni instalace, no root ssh
login atd...

--
Zbynek Houska <zbynh at seznam.cz>