Odstraneni gcc

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Thu Dec 16 11:09:32 CET 2004

A.!

> zajimalo by mne jake mate kdo zkusenosti/postupy s odstranenim gcc z
> citlivych masin? Staci odstranit jenom binarku samotnou ci je toho vice?

  ^-- Co to ma riesit? Nebolo by lepsie riesenie mountovat oddiely, na
ktore maju pouzivatelia pristup s priznakom noexec? Pre ostatne veci
pouzit ochranu pomocou schg flags + securelevels (t.j. zabranit ich
zmene aj rootovi).

> Jak dale resite obcasnou nutnost kompilovat na zminovanem stroji? Za
> predpokladu, ze napr. /usr je pripojen ro, takze to znamena reboot, take
> verze STABLE se muze lisit a tim i verze gcc...

  ^-- Na jednej strane je to "citliva masina" a na druhej strane sa na
nej pouziva STABLE? Grrrr. Btw, neplati nahodou, ze vo FreeBSD sa verzia
gcc v ramci jednej vetvy nemeni?

J.