INET6 v FreeBSD 4.10

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Dec 11 20:59:44 CET 2004

Peter Rosa napsal/wrote, On 12/11/04 19:39:
> Jasne, to bolo prve co som urobil. Napriek tomu sa pocas make buildworld
> vypisuje kopec aplikacii s -DNETINET6 alebo -DINET6.
>
> Nevadi a nevsimat si to, alebo sa tam ta podpora zakompiluje ?

	Ta podpora se tam zakompiluje. Ale nenapada me, proc byste si toho mel
vsimat.

	Ona je totiz podpora IPv6 v mnoha aplikacich transparentni - proste si
(ke jmenu) vyzadaji IP adresu - a nevedi, zda dostali 4 nebo 6 adresu. A
s tim co dostanou zavolaji "connect" - a ani pak nevedi, jestli
pouzivaji 4 nebo 6.

	Tim chci rict, ze i kdyz byste ze vsech ztrojaku a plne vseho odstanil
texty a bloky oznacene IPv6, stejne vam spousta aplikaci pobezi na
sestce - pokud to bude podporovat jadro.

	Takze, co kdybyste nam rekl, co mate za konkrenti problem, a v cem vas
"pouhe" odstraneni IPv6 z kernelu, ktere jste, nepochybuji, vyzkousel,
neuspokojilo ?