CDBoot problem nebo PXE problem

Dvořák Jan JaDvorak at grall.cz
Fri Dec 10 18:28:24 CET 2004

Dobry den,
mam nasledujici problem. Mam vlastni minidistro, ktere obsahuje jednak jadro a jednak mfs filesystem. Pokud se dostanu do boot console, v klasicke instalaci na disku a zadam:

unload kernel
load kernel
load -t mfs_root /boot/rootfs
set vfs.root.mountfrom=ufs:/dev/md0c
boot

vse funguje bez problemu. Nicmene pokud tyto radky vlozim do vlatnorucne vytvoreneho konfiguragu /boot/loader.rc a vytvorim z dane distribuce iso nebo se ho snazim nabootovat pres PXE, dostanu se do stavu, kdy se mi nalouduje jak kernel tak i filesystem. Pri bootu vsak nevidim zadne hlasky ani od jadra ani od niceho jineho. Jakoby se mi nezinicializovala konzole. Pritom to vypada ze system normalne bootuje - osaha si klavesnici, hardisk atd. Nevi nekdo v cem by mohl byt problem ?

s pozdravem Jan Dvorak