Notebook v dvoch sietach: staticka IP vs. DHCP.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 8 17:04:15 CET 2004

Divacky Roman wrote:
>>>(a promin ale 4.x je uz mrtvolka)
> vida... fakt! sorry dane, mea culpa...

	Nikdo nejsme neomylny ... ;-)

	Taky jsem tu mel dneska v noci zarez (ntp server) ...

> dotaz do fora - proc to neni nikde normalne dokumentovane? (tim myslim v
> handbooku a jinde nez v sekci o ppp) nechcete nekdo (pan cejka?)
> pripsat/prepsat neco do handbooku?

	S dokumentaci je to trochu problem - pokud vec nezdokumentuje hned ten,
kdo ji dela, pak se, pozdeji, lze setkat s dvema typy lidi - tech co
vedi - a ti nemaji tu nejsilnejsi motivaci venovat cas na opravu
dokumentace, a ti co nevedi - a ti zas nemaji moznost ...

	Takze, to, ze je dokumentace neuplna je takrka prirodni zakon. (Proto
taky venuju vic casu cteni zdrojovych kodu nez cteni dokumentace. A v
handbooku jsou jeste porad sekce, ktere jsem nikdy nevidel.)

	Nicmene, vratme se k puvodnimu problemu - proc vlastne tu
upravu/opravu/doplneni dokumentace nenavrhnes sam ?

					Dan

P.S. V handbooku ve skutecnosti strucna zminka o tomto konfiguracim
souboru je - v kapitole o konfiguraci user-level PPP. Kdo se nad tim jen
trochu zamysli, ten nutne prijde na to, ze tento soubor se netyka jen
pripadu konfigurace PPP ...